keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Rakas unipäiväkirja

Rakastan ja vihaan nukkumista. Pidän pedillä pötköttelystä ja raukeasta torkkumisesta. Samaan aikaan minua harmittaa se, että ihminen tarvitsee niin paljon unta. Käyttäisin mieluummin nukkumiseen kuluvat tunnit treenaamiseen, opiskeluun tai maailmanparantamiseen.

xkcd: Good Morning (http://xkcd.com/448/)

Olen väsynyt, joten jo riittää turha sanojen syytäminen. Olen nyt kirjannut reilu kaksi viikkoa yöuneni taulukkolaskentaohjelmaan. Ohessa koostamani kuvaaja ensimmäisestä 14 vuorokaudesta. Kiinnostaisi lukea ja oppia lisää unesta ja sisäisestä kellosta. Mutta tämä tältä erää, nyt nukkumaan.

Yrittäkääs arvata, minä päivänä palasin joulutauolta takaisin yliopistolle...

Sen vain sanon vielä, että olen päässyt irti torkuttamisesta (17 days and going strong!) jättämällä herätyskelloni (kännykkäni) kahden metrin päästä sängystäni.


94 päivää Helsinki City Runiin
8,4 juoksukilometriä

26,69 / 400 kulutettua BM:ää (13 610 kcal)
3,31 BM:ää jäljessä päivittäisestä tavoitteesta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti